Mitt liv i Australien

Välkommen!
 
Här kommer jag visa min vardag i Melbourne, Australien genom bilder och text. Självklart svarar jag gärna på frågor om Australien (i den mån jag kan) och livet på andra sidan jordklotet!
 
Jag kan ju börja med att berätta litet om mig själv, och så tar vi min vardag i framtida inlägg ;-)
 
-Flyttade ner till Australien (från Göteborg) i Juli 2010 för att studera Event Management i 2,5 år
-Träffade vänner och min andra hälft under mina första 18 månader här nere
-Förlovade mig med N i Oktober 2012 och började vänja mig vid tanken att stanna i Australien flr en längre framtid
-Avslutade mina studier i December 2013 vid Williams Angliss Institute med ett Advanced Diploma of Event Management
-Har jobbat inom Restaurang, Event, Call Centre, Handel och nu Fastighets investering
-Bor i ett radhus med N och vår Kelpie Digger (men ingen Volvo, haha!)
 
Så, nu är mitt första inlägg klart - nu ska jag bara hålla igång bloggen med!
 
 
Vårat lilla havsmonster, Digger



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebecairene.blogg.se

En svensk blogg från Melbourne, Australien.

RSS 2.0